niedziela, 3 marca 2013

“Przebudzenie” – 9 -10 marzec 2013 Łódź



Jak mówił jeden z członków Starszyzny Majów ” wiedza , którą się nie dzielimy nie ma żadnej wartości”

warsztat_agnieszki

Na tym warsztacie dzielić się będę z wami wiedzą, która została nam przekazana przez Starszyznę Majów i Azteków oraz nauczycieli , których spotkaliśmy podczas naszej niedawno zakończonej podróży-pielgrzymki po Meksyku i Gwatemali, tym co tam przeżyłam, czego się nauczyłam .

Korzystając z mądrości wielu tradycji i ścieżek duchowych oraz wielu metod pracy z ciałem i umysłem docierać będziemy do swojej wewnętrznej mądrości, do tego miejsca w sobie w którym jesteśmy autentyczni i w zgodzie ze sobą i otaczającym światem.
Ci co mieli okazję już ze mną pracować wiedzą, że ten temat jest mi szczególnie bliski.Rola intuicji, połączenie serca i umysłu , autentyczność, otwartość to temat wiodący zarówno w moim życiu osobistym jak i zawodowym.Integracja wiedzy z życiem. Nigdy nie mówię i dziele się czymś co nie stało się moim własnym doświadczeniem. Sama wciąż się rozwijam, doświadczam , uczę, jestem w ciągłym procesie….
307747_4297327877571_674444271_n
Zapraszam Was do wspólnej podróży w znane i nieznane:-) do doświadczenia przygody odkrywania autentycznego siebie, do podążania drogą swojego Serca, do zachwytu życiem we wszystkich jego barwach i odcieniach , do akceptacji siebie w pełni , z całym swoim potencjałem i całą swoją ograniczonością, ze swoim Światłem i Cieniem, w procesie stawania się świadomym.
Metody
techniki i praktyki szamańskie, integralna praca ze świadomością, ruch, taniec, drama i inne formy ekspresji twórczej, rytuały ,medytacja aktywna, wizualizacje, praca z dźwiękiem, oddechem, elementy ustawień systemowych

ilość miejsc ograniczona
inwestycja : 280zł przy wpłacie zaliczki do 4 marca 2013 po tej dacie 340zł
dla osób które uważają , że mają problem finansowy istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty
kontakt i zapisy: Agnieszka Sypek agaluna@o2.pl
tel.790 742 930
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz