czwartek, 28 listopada 2013

Taniec Spontaniczny -Grudzień 2013

Praca z ciałem -  Taniec Spontaniczny
 
Radość i energia.

Ekspresja emocji.

Odreagowanie napięć.

Relaks i rozluźnienie.
 
alt

Warsztaty Tańca Spontanicznego
Zajęcia służą rozładowaniu napięć, powiększeniu samoświadomości oraz pogłębieniu relacji i głębokiej bliskości ze sobą samym i z innymi ludźmi. Jest to taneczna podróż w głąb siebie.


Zapraszam każdego - niezależnie od umiejętności tanecznych, płci wieku i kondycji.


Korzyści jakie daje ruch naturalny:

-większa świadomość siebie i swoich potrzeb
-wsłuchanie się w swój wewnętrzny głos
-większa świadomość swojego ciała
-większa swoboda w wyrażaniu emocji
-odreagowanie napięć
-spalanie tkanki tłuszczowej
-ożywiający i swobodny przepływ energii w ciele
-doenergetyzowanie ciała
-relaks i rozluźnienie


Agnieszka Czubak - Ukończyłam roczny kurs Ruchu Autentycznego certyfikowany przez Institute for Integrative Bodywork and Movement Therapy (Wielka Brytania). Brałam udział w warsztatach tantry u Zosi i Dawida Rzepeckich. Wzięłam udział w wielu zajęciach opartych głównie na tańcu spontanicznym, pracy z ciałem i emocjami np., "5 Rytmów wg. Gabrielle Roth", "Misterium Ciała" Agnieszka Sypek itp, tańczyłam w zespole "Agat", jestem instruktorką fitness.Ukończyłam studia podyplomowe na kierunku „Żywienie i wspomaganie dietetyczne w sporcie” na Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku.
 
Wszelkie informacje pod numerem 510 774 727

Konieczne są zapisy pod adresem mailowym: czubak.agnieszka@wp.pl
Ilość miejsc ograniczona.

Bezpłatne zajęcia otwarte już 9 grudnia 2013 (poniedziałek) o godzinie 18.00 - 19.30 w FERSO
28 Pułku Strzelców Kaniowskich 71/73

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz